reklama

Prečo odmeňujeme fušerov alebo bratislavska najlepšia web stránka

V krátkosti: Bol som dosť naštvaný na nejakú vec tak som išiel na www.bratislava.sk že niečo napíšem aspoň do odkazu. okrem toho, že som neveriacky strávil cca pol hodinku kým som napísal jeden poondiaty komentár do fórumu som sa dozvedel že BA stránky sú najlepšie snáď aj v prilahlých galaxiách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Vo forume veta Na inej ako Windows platforme píšte bez diakritiky! JE V ROKU 2007 DETINSKA Oficialne stranky Hlavn... to ako čo má byť
Vo forume veta Na inej ako Windows platforme píšte bez diakritiky! JE V ROKU 2007 DETINSKA Oficialne stranky Hlavn... to ako čo má byť 

Najprv trochu linku na článoček
ktorý ma trochu dosť naštval. Lebo:

stránka hlavného mesta slovenskej republiky
stránka hlavného mesta slovenskej republiky 
Juraj Nemec

Juraj Nemec

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  4x

ženatý so záväzkami - milujem to Zoznam autorových rubrík:  realblogSúkromnéNezaradenéKultúra - hudba

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu