reklama

Pondelok večer

Ja to milujem presne toto a presne takto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
je zaujimave ze sa mi chcelo vytiahnut fotak stlacit spust nahrat obrazok ale za nic na svete sa mi neche kliknut na nejaky tv program aby som sa dozvedel nazov filmu co kukam
je zaujimave ze sa mi chcelo vytiahnut fotak stlacit spust nahrat obrazok ale za nic na svete sa mi neche kliknut na nejaky tv program aby som sa dozvedel nazov filmu co kukam (zdroj: duro)

Mám zapnutýkomp tak ako hocikdo na tomto svete na stole už skoro dopitá fľaša vína (ánokvalitného ako inak J. ) decká spia moja drahá tiež a ja ako obvyklesimulujem prácu. Rozmýšľam ako riešiť niečo čo som mal riešiť v tom časektorému sa obyčajne hovorí pracovná doba zapínam telku poprepínam a kukám totoje fakt dobre. Viete čo je super na internetovom veku, že nikto ma nedonútinaklikať nejakú poondenú adresu aby som sa dozvedel čo za fakt dobrý filmpozerám. BTW asi ct1 v pondelok večer asi francúzsky film fakt dobrýodporúčam ako sa volá si naklikajte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kde je oxfordstreet ???

Juraj Nemec

Juraj Nemec

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  4x

ženatý so záväzkami - milujem to Zoznam autorových rubrík:  realblogSúkromnéNezaradenéKultúra - hudba

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu