reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Nemec

Juraj Nemec

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  4x

ženatý so záväzkami - milujem to Zoznam autorových rubrík:  realblogSúkromnéNezaradenéKultúra - hudba

reklama

Nezaradené

Ponožky v sandáloch.

Juraj Nemec

Ponožky v sandáloch.

Sú fenomén, bez ohľadu na to, či ide o kultúru ich absolútneho odmietania, alebo kultúru ich nosenia. .

  • 7. sep 2021
  • Páči sa: 4x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Prečo odmeňujeme fušerov alebo bratislavska najlepšia web stránka

Juraj Nemec

Prečo odmeňujeme fušerov alebo bratislavska najlepšia web stránka

V krátkosti: Bol som dosť naštvaný na nejakú vec tak som išiel na www.bratislava.sk že niečo napíšem aspoň do odkazu. okrem toho, že som neveriacky strávil cca pol hodinku kým som napísal jeden poondiaty komentár do fórumu som sa dozvedel že BA stránky sú najlepšie snáď aj v prilahlých galaxiách.

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 192x
  • 0
Vianočné trhy v Bratislave a test inteligencie

Juraj Nemec

Vianočné trhy v Bratislave a test inteligencie

Takže sa to včera  (sobota) podarilo zohnali sme varovanie pre deti a hor sa do mesta na vianočne trhy, na vianočné trhy znamená nasať atmosféru trochu vínka vareného a medoviny ochutnať

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu